HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

To be, or not to be

2009.02.10. 00:01 :: bölcsészlány

Az itt a kérdés, hogy legyen valamikor blogtalálkozó, vagy sem. Zsu felvetette, hogy esetleg 15-én, valami/valahol. Nekem jó, csak ne túl későn, és ne egy olyan helyen, ami láthatatlan...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr78933788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:zsu: 2009.02.11. 23:03:38

én benne lennék még mindig...anyone else? :)))

bölcsészlány 2009.02.13. 14:47:16

Asszem a dolog érdeklődés hiányában elmarad...

fashion victim 2009.02.14. 02:25:26

Ja, szerintem is kene valami gigantikusan nagy, ereszd el a hajam buli :), de most egyreszt nem jo, masreszt jo lenne fizetes korulre (honap vege) szervezni. Velemeny?

bölcsészlány 2009.02.15. 22:30:48

Fashion Victim! Akkor sikerült munkát találni?! Ez nagyon jó hír!!! Örülök.

Majd szóljatok, ha lesz nagy ereszdelahajam...

fashion victim 2009.02.17. 22:51:30

Ja, de kb annyira vagyok lelkes, mint te a tieddel. :) Elvileg egy fejvadasz cegnel vagyok "payroll and accounts manager", gyakorlatilag a fizetesem max asszisztensi, a melo meg dogunalom es kettes matek erettsegi tudassal meg lehet oldani, de probalom pozitivan felfogni. Persze mellette ovatosan interjuzgatok is, de ez azert eleg necces, mert probaido alatt nem lehet szabit kivenni, szal nemkicsit ugyeskedni kell ha interview time van, mert azert azt sem akarom, hogy kirugjanak innen (most koltoztem stb, kb 0 tartalekom van, egyszeruen nem tehetem meg, hogy ne dolgozzak).

fashion victim 2009.02.17. 22:54:22

Ja igen, mar 3 hete melozom, de kb annyira vagyok lelkes, mint te a tieddel. :) Meg most hogy leirtam, hogy 3 hete, baromira ledobbentem, azt hittem mar regebb ota...Elvileg egy fejvadasz cegnel vagyok "payroll and accounts manager", gyakorlatilag a fizetesem max asszisztensi, a melo meg dogunalom es kettes matek erettsegi tudassal meg lehet oldani, de probalom pozitivan felfogni. Persze mellette ovatosan interjuzgatok is, de ez azert eleg necces, mert probaido alatt nem lehet szabit kivenni, szal nemkicsit ugyeskedni kell ha interview time van, mert azert azt sem akarom, hogy kirugjanak innen (most koltoztem stb, kb 0 tartalekom van, egyszeruen nem tehetem meg, hogy ne dolgozzak).
Tenyleg kene marcius elejen egy nagy muri, jo lenne kicsit tovabb dumcsizni egy (nemkicsit) jobb helyen mint a multkor.

fashion victim 2009.02.17. 22:55:34

Bocsa duplazasert, elvileg nyomtam egy stopot es meg kiegeszitettem par dologgal az elsot, gyakorlatilag viszont mindkettot elkuldte.
süti beállítások módosítása