HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Berekesztés.

2009.04.02. 21:10 :: bölcsészlány

Amikor október 16-án nekivágtam a nagyvilágnak, volt néhány elképzelésem arról, hogy milyen lesz Londonban élni. Sejtettem, hogy eleinte nem lesz könnyű, hogy meg kell majd harcolnom önmagammal, hogy hiányozni fog a városom, a családom, és a barátaim, tehát mondhatni; nem ringattam hiú ábrándokba magam az üggyel kapcsolatban, de a szívem mélyén valami hajtott előre, valami, aminek nem tudtam nem engedelmeskedni. Nem anyagi haszonszerzés céljából indultunk neki, sokkal inkább azért, hogy új élményekkel gazdagodjunk, hogy új emberekkel találkozzunk, hogy a megéljük a fiatal éveink nagy csodáját, hogy befejezve az egyetemet még utoljára nagyot kanyaritsunk az élet édes tortájából, hiszen tisztában voltunk azzal, hogy hazatérve, és valódi munkát találva, a mindennapi élet mókuskerekében nagyon könnyen mi is budapesti zombikká válhatunk majd. Kellett az a valami, amit csak egy másik országban eltöltött idő adhat, kellett a tapasztalat, kellett a megismerés, és kellett a fájdalom, a csalódás, az öröm és a felejthetetlen pillanatok sokasága, hiszen ezzel az élménnyel gazdagodva már soha nem leszünk ugyanolyanok. De ami ennél is fontosabb; soha nem leszünk budapesti zombik. 
 

Hazatérésem után nem találtam a helyem sem a családom, sem a barátaim körében; nem is beszélve a BKV nyújtotta csodáról, amit már éppen elfelejtettem, de meg kell, hogy mondjam; a mai napig nem szívesen utazom metroval, mert megtippelem, hogy annál lelombozóbb élmény nincs. Sokat lendített a hangulatomon az időjárás, hogy ki lehet menni a szabadba, és nem fagy le az ember orra/füle/keze, és sokat köszönhetek James-nek, aki mellettem áll, és nem vette el a kedvét az a tény, hogy holiday relationship-ből, permanent lett. Kezdem belátni, hogy világválság ide, világválság oda; munkát kell keresni, majd munkát kell találni, vissza kell rázódni, és szépen építgetni kell tovább az életemet (tünket). Valami miatt (talán a Londonban tanult viselkedési forma) azonban nem estem kétségbe, és úgy gondolom, hogy velem csak és kizárólag jó dolgok történhetnek, mert ott vagyok, ahol a helyem van. Otthon vagyok.

Felmerült bennem azonban, hogy írok egy blogot arról, hogy milyen Budapest- más szemmel, hogy milyen a munkakeresés, és milyen vicces dolgok történnek meg az emberrel itt is. Csak egy kis szösszenet; a minap sétáltam az Astorián, néhány hajléktalan állampolgár pedig arról beszélgetett, hogy ki lehetne a következő miniszterelnök. Egyikük letette a voksát Bokros Lajos mellett, míg a másik Németh Miklóst javasolta. Ennyi.

Goodbye.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr651042626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri pajtás 2009.04.02. 21:43:44

Örülök, hogy hazatértél! Isten hozott!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2009.04.03. 12:59:12

Kedves Ivy és Miss Poppy!

Örömmel olvastam a dolgaitokról és teszem ezt a jövőben is, ha lesz még hasonló blog.
Remélem, mielőbb találkozunk itthon és majd személyesen is eszméket cserélünk.

Szerintem nem olyan rossz itthon, csak egy picit át kell hangolódni. A politikát és a közéletet én is figyelemmel követem, de csak 10 lépés távolságból és nem lovalom bele magamat.
De a többit majd személyesen.

Welcome. :)

bölcsészlány 2009.04.04. 14:40:54

@joco78: Szerintem is jo lenne valamikor összefutni, és eszmét cserélni, hiszen Londonban nem igazán sikerült ez nekünk...

:zsu: 2009.04.18. 23:18:11

hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de nem látnám annyira optimistán a dolgokat, mint te. a lényeg, hogy keep in touch és MIND THE GAP!! :))) puszi!
süti beállítások módosítása