HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

A halál 50 órája

2009.01.30. 21:23 :: bölcsészlány

Nem kell aggódni, nem ennyire rossz a helyzet, de próbáltam ütős címet találni, hogy elolvassátok a bejegyzésemet... Majdnem túl vagyok egy 50órás heten a pékségben, bár még holnap történhet akármi, de már most annyi a sztori, hogy inkább kiírom magamból.
Hétfőn délre kellett volna mennem dolgozni, de reggel 8kor hívott egy ismeretlen szám. Természetesen nem vettem fel, de a hangpostámon hagyott üzenetből kiderült, hogy a főnököm kér; menjek be a shopba ASAP. Na, ja, gondoltam hátha kirúgnak nagyhirtelen, de nem; be kellett ugranom valaki helyett, aki beteget jelentett. Mivel tudtam, hogy kedden és szerdán is reggel 7től este 6.30ig leszek, így előre örültem, hogy mennyire ki tudom majd pihenni magam a hét folymán. Nem is volt semmi baj, ment szépen minden, hétfőn megkaptuk az ellenőrzést, majd kedden is meglátogattak minket a főpékek, így megnyugodtunk, hogy nem lesz erre a hétre több szívás, nyugodtan vihetjük a boltot, ahogy kell. Elérkezett azonban a kedd este, amikor is (nem tudom, hogy hogyan fogalmazhatnék szebben) verekedés történt a bolt előtt, ami a boltban folytatódott. Paul (a dealer) összeszólalkozott valakivel, aminek az lett a vége, hogy folyt a vér, a kismama Kelly hisztirohamot kapott, és sírva fakadt, jöttek a BoldogBobbyk és a mentők, szal volt esemény rendesen. Azért, amikor a vért mostam fel a padlóról, kicsit összerezzentem magam is, de amíg haza nem értem, addig nem volt bajom. Ja, Paul már aznap, miután elmentek a rendőrök, kedélyesen iszogatta a teáját, és mutogatta a sebeit nekem, aki totál kikészültem az incidens láttán. Itthon aztán sírtam kicsit Poppynak, virtuálisan meg életem szerelmének, majd nyugovóra tértem.
     Másnap, mivel én nyitottam volna Kellyvel, de Kelly ugye nem jött, mert fájt a hasa, ezért ismét két darab főpékkel kentem a szendvicseket sztoikus nyugalommal. Délután megérkezett kedvenc dealer-em (tiszteletére a kép), és mutogatta a sebeit, meg elmesélte, hogy mi is történt valójában. Csak én nem értem, hogy mit mondd a szerencsétlen, mert félig skót, félig meg ír.
Szerdát túléltem, csütörtökön felmondtak Poppynak (hosszú történet, és nem az enyém), de ezeken a napokon nem történt semmi érdemleges.
     Aber ma. Én nem tudom, hogy ma mi lelte az embereket, de bejött a törzsvevőnek számító Joe, aki konkrétan lehet vagy 60 éves, és ölelgetett, majd megpróbált megcsókolni(!), majd bejött a másik feka csóka, aki közölte, hogy nagyon szívesen "megszán", és részesítene a kegyeiben, majd felhívott a litván exmunkatársam, aki közölte, hogy 2hónap múlva, nála partit szervez, ahol lesz Ő, Poppy, meg én. Készüljek, és melegítsek rá. (Konkrétan a "warm up" kifelyezést használta.)
Itt a tavasz, dagad a fax?...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr20913202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:zsu: 2009.02.03. 14:29:18

pontosan így van! :)))
nálatok már megint annyi az esemény! poppy írjon már!! mikor érünk rá blogtalizni? február 15 vasárnap du-este mondjuk? közvetlen a valentin napi "dagadás" után? :)))))

Manzó Öcsök 2009.02.08. 19:33:12

Tényleg akkor hó van nálatok? mErt itt egyfolytában azt harsogja a média... ÉS lesz ápr. 5-én Tankcsapda koncert valahol Londonban... Ha kell egy kis hazai...
süti beállítások módosítása