HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Szerelembe estem

2009.01.24. 19:02 :: bölcsészlány

Megtörtént, totálisan, teljesen, végérvényesen, és örök időkig. Vagy legalábbis addig, amíg nem találok szebbet, de ezt most elképzelni sem tudom. Mentem, sétálgattam a sorok között, és ott volt a polcon. Pontosan a méretemben, nem kellett másikat kérnem. Londsdale, fekete, rózsaszín a felirat rajta, bőr, és csodás. 54 pénzről volt 18-ra leértékelve...

Vettem egy cipőt.

45óra eltöltése után a pékségben arra jutottam, hogy vennem kellene egy cipőt, mivel nem bírja a lábam, a hátam, a talpam, a vállam, tehát semmim se ezt a talpalást, így ma, munka után benéztem a Mallba. Sokáig szerencsétlenkedtem, amíg bementem a JD-be, ami sportbolt, ahol az alapötlet az volt, hogy lehet randa is, csak fekete legyen, és kényelmes. De ez... Ez nem randa, csodás, és kényelmes, csak az a baj, hogy most meg nincs szívem elhasználni a melóhegyen. Ehhh.... Kemény az élet.

Munka; Most ismételten úgy érzem, hogy ennyire fáradt még soha nem voltam, de biztos voltam az előző szarmerős helyen, csak most nem látok kettőig sem, egyszerre érzem, hogy sajog a vállam, a talpam, a szemem, zúg az agyam, és a bambuláson kívül semmi másra nem vagyok képes. Ja, de; gépelek. Mindegy, tehát lehúztam ezt a hetet, rendesen megtörtem, ma reggel minden létező módszert kipróbáltam, ami be szokott válni hasonló esetekben; ettem sütit, cukrot, ittam kólát, de nem pörögtem fel. Végül a két elmebeteg collegue, akik közül az egyik babát vár, a másik meg a főnököm hoztak vissza az életbe, mivel miközben én kiszolgáltam a bácsikat meg a néniket, ők feltekerték a hangerőt, és énekelték nekem a "Gimme, gimme, gimme a man after midnight" c ABBA slágert. Elmebetegek. A következő csodás pillanat az volt, amikor bejött egy fószer egy hatalmas spanglival a szájában, ami füstölgött, és vett fánkot. Én már nem lepődöm meg semmin, de azért az nekem is sok volt.
Egyenlőre ennyi. Holnapra annyit tervezek, hogy szétszerelem az ágyam, ami nyikororg, és matracra váltok, plusz fekszem a földön, és nézek valami bugyutát. No agyi aktivitás, mert hétfőtől ismét meló, kedd és szerda 10-10 óra, utána meg a túlélés 1000el. Ég az arcom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr40900079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manzó Öcsök 2009.01.30. 08:39:26

Vegyél még egyet :-) De azért jól vagy? Mi lezúztuk a félévet, van 10ből és 7ből bukott gyerekem, na meg anorexiás is...De tényleg...

bölcsészlány 2009.01.30. 21:52:25

Ez az egy volt:-(...

A bukottak legalább jól bazseválnak?...:-)

Figyelj; ne aggódj, szerintem nem benned van a hiba, hanem az oktatási rendszerben... Vagy hogy szokták ezt mondani.

Amúgy jól vagyok, mennek a dolgok szépen, tanulom a nyelvet, és ma már konkrétan észleltem, hogy a Wa'-t üvöltöm át a bolton. AZ a What happened, ami ugye nyelvtanilag teljesen helytelen, de nem érdekes. Ísztlándön szlengben ötös leszek hamarosan.
süti beállítások módosítása