HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Are you OK? - Az első intejú, és hasonló finomságok

2008.11.02. 12:01 :: bölcsészlány

Londonban élni jó... vagy legalábbis érdekes. Nem, tényleg nem viccelek: Jó. Nálam fellépett az általános identitászavar, néha nem tudom, hogy hol vagyok és kivel és miért, és keverem az angolba a magyart, meg néha angolul jut eszembe, ami magyarul nem, pedig ha meg angolul kellene, akkor nem jut az eszembe... Érti ezt valaki?...

Tehát; túl vagyunk az első (vízválasztónak mondott) állásinterjún. Volt nagy nagy beégés, kacagás, nyökögés, pici sírás, meg nevetés. A végén megmaradt a nevetés. Meg a tapasztalat. Az rengeteg. Mindenesetre rádöbbentem, hogy először az idegen nyelvi környezetet kellene megszokni, és felduzzasztani a nyelvkincsemet, mert van a tudatom legmélyen valaki, aki beszéli a nyelvet, csak el van nyomva. Fel kell szabadítani... Ha meg nekem nem sikerül, akkor irány a lengvidzskurz.

Voltunk ám várostnézni is, természetesen; Láttuk a Gurkent, voltunk Greenwich-ben (ahol van egy iszonyat brutális piac), elbúcsúztattuk a paki főbérlőt (és kitakarítottuk a konyhát), de a hét csúcspontja a Trick or Treat volt. Péntek este jöttek a gyerekek, kaptak cukrot (na jó, nekünk is jutott egy kevés), és Happy Halloween-t kívántunk egymásnak. Tündérek voltak, elő is tört belőlem minden érzelem azonnyomban...

Mára tervbe van véve a National Gallery.

4 komment

Címkék: interview

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr92745280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsészlány 2008.11.02. 12:03:07

Jó itt. Csak hiányoznak az otthoniak. Erről jut eszembe. Ha nem kommenteltek, legalább emilt írjatok, mert ez azért pofátlanság. Majd jól nem fogok ide (se) írni, és eltűnök szépen a Soho legmélyebb bugyraiban. Aztán majd arra eszméltek, hogy volt lány, aki kiment Londonba, és mindenki előadta, hogy hogy fog hiányozni. Ehhez képest most senkinek nem jut az eszébe se...

chrisy3 2008.11.02. 23:50:47

sziasztok csajszik!!!
pedig bizony eszünkbe juttok..bár nem beszélhetek mindenki nevében, de sztem ez így van:) tudod Vikikém :) ez bizony tényleg így van, csak hogy nyomatékosítsak:) remélem a legjobbakat és érezd, érezzétek magatokat naggyon jóól!!! a nyelv miatt sztem meg no para...ragad az majd magától is;)
jóéjt:) krisztike voltam:) csóóók

Nóri pajtás 2008.11.03. 16:17:17

A héten láttam vhol Somogyország egy kis pontján egy boltot, az volt ráírva: Viktória ABC:) Eszembe jutottál, akkor is... Meg akkor is amikor ülök a vonaton, egyedül, meg akkor is, amikor elhaladok a Sissi múzeum előtt, meg akkor is... mindig!!!!

bölcsészlány 2008.11.03. 21:03:08

Nem kicsikarni akartam, csak tényleg nem ír nekem senki, hogy mi van veletek, és ez nem ér, hogy én itt írogatok, Ti meg nem!

Nóri: Bolhapiacon megtaláltam a Csók c festményt. Nekem meg ilyenekről jutsz az eszembe, MINDIG...
Kriszti: Ma is voltunk Barclays-nál... :-)
És két rastancia:
Hedör: Köszönöm a levelet, csak a gépen nyitottam ki. Beleillesztettem a Naplócskámba
Bori: Köszönöm a könyvet, remélem én azért túlélem a nagy kalandot... Vigyázz életem értelmére! Köszi:-)
süti beállítások módosítása