HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

"Még mindig nem tudok szemtől szembe hazudni, b+!"

2009.01.13. 20:06 :: bölcsészlány

Valahol ott hagytam abba a történet mesélését, hogy péntek este megbolondultunk Poppy-val, majd átmentünk kifizetni a rentet a szomszédban lakó landlordjainknak. A pénztől való fájdalmas búcsút úgy próbáltam túlélni, hogy beszálltam egy Rizikó partyba, Poppy meg hazavonszolta magát tanulni. Mire két óra múlva jött értem, én addigra már elfoglaltam és el is vesztettem Észak-Amerikát, illetve elfogysztottam némi ágyas szilvát. /Isten, áldd meg a magyart, mert ilyen ötletei vannak./ Az est további részében Activityztünk egyet, majd hajnali 2 körül beájultunk az ágyba. És hangsúlyoznám, h csak a rentet vittük át.
A hétvégén annyira hideg vt, hogy jómagam nem is kívántam semmit sem csinálni, ugyan stratégiát sem izzadtam ki magamból, de azt tudtam, h a recepciós állás behazudása nagyon nagy falat még mindig nekem, így inkább maradtam a fenekemen, és járattam az agyam. Hétfő reggel egészen a Caffe Nero Recruitment Centre-ig jutottunk, ahol a címben szereplő mondat elhangzott Poppy szájából. Azt hiszem mindenki számára világos, hogy nem volt nagy sikerünk, tekintve, hogy az előző munkahelyet úgy otthagytuk egy hónap után, mint a pinty, és nem megy az a hazugság, hogy final exam-ot kellett csinálni. Hiába, a becsületünk visz majd a sírba. Szóval majdnem elkeseredtem, de még tartottam magam. Este csaptunk egy vacsorát Simon barátunkkal, ami szerény véleményem szerint jól sikerült, majd megcsörrent Poppy telefonja. Behívták második próbára a Daisy's-hez, ami nagyon jó, csak holnapra volt már egy megbeszélt titkárnős appointment, szal lett nagy riadalom. Végül reggel elkísértem Chingforba, letettem a Shop előtt, én meg elmentem munka után járkálni. Természetesen munka az nem volt, viszont találtam csodaszép épületeket, templomokat meg temetőt, amit eddig hiányoltam.
Aki látta a kedvenc blockbusteremet, annak nem kell magyaráznom ezt a képet. Itt az a szokás, hogy padokat állítanak az elhunyt emlékére, és azon üldögélve emlékeznek rá. Lenti képen pedig egy sírkő látható. Szerintem szép...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr73875660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása