HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Remembrance Day – November 11

2008.11.11. 18:41 :: bölcsészlány

London emlékezik, emlékeztet, és ünnepel. Ma, éppen 90 éve, hogy végetért az I. Világháború. A legtöbb ember vett egy poppyt (pipacs),amit kitűzött a kabátjára, ezzel tisztelegve az világháború hősei előtt. Szerintem ez egy nagyon szép gesztus, nem tudom (csak sejtem), hogy otthon egyáltalán szóba került-e ez az évforduló.

Éppen vasárnap látogattunk el Poppyval egy misére és az Imperial War Museumba (a kettő között ne keressetek összefüggést, mert nincs), ahol szintén nagy volt a készülődés. A mise nagyon érdekes volt, furcsa volt angolul hallani a szertartás szövegét. Nagyon szépen beszéltek, tökéletesen ejtették ki a szavakat, mondtam is Poppynak, hogy jöhetünk máskor is gyönyörködni. Érdekes volt, hogy a napi politikát simán, nyugodt szívvel keverte bele a vikárius (?) a szentbeszédbe (?), üdvözölve az amerikai elnökválasztás eredményét. No comment. Egyébként oltári nagy bulikat csaptak az emberek az elnökválasztás kapcsán, de mit is csodálkozunk: angolszászok ezek is, meg azok is. Természetesen szóba került a Remembrance Day is, és a szertartás legvégén Florence Nightingale-re is emlékeztek. Összességében nekem nagyon tetszett az egész.

Utána az Elefánt és Kastály station felé vettük az irányt(:)), mivel a közelben van a múzeum. Berángattak egy szertartásra, amit az Üdvhadsereg tagjai tartottak, Istent dicsőítették, de nem akárhogyan: gitárral, hegedűvel meg szintetizátorral, amin nagyon jót derültem, kicsit Vidám Vasárnapra hajazott az egész buli...

Végül eljutottunk a múzeumba, ami előlépett a második helyre a legjobb helyek listáján, közvetlenül a National Gallery után. Volt ott minden, mint a búcsúban; repülők, tankok, tengeralattjáró, frontvonal, megrendezett bombázás, stb stb. Nem vagyok kimondottan háború rajongó, de ez még nekem is nagyon tetszett. A Holokauszt- kiállítás, és a Napjaink borzalmait bemutató tárlatok nagyon durván sikerültek...

És a legvégére hagytam a csodálatosan fantasztikus hírt, melyre mindannyian vártunk. Dobpergés......... Miss Poppy és én Dolgozunk. Kávézóban. Kedves lakótársunktól kell lopnom a kifejezést, mellyel tudnám eme munkát jellemezni; sza*rmerés konkrétan. De nem kívánok egy percig sem panaszkodni, mivel legalább dolgozunk, és nagyon próbálom arra ráálítani magam, hogy csak átmeneti. Nagyon. Karácsonyig, max. Utána meg csak lesz jobb. Bár hozzátenném, hogy nagyon nagy bajban van az egész kolóniánk, mert nincs munka. Szóval, megtennétek, hogy másik országot választanátok kivándorlás céljából, mert ha záros határidőn belül nem hagyom ott Angelot (manager), akkor elszáll minden életkedvem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr76763864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manzó Öcsök 2008.11.12. 08:37:24

Én azért megemlítettem az évfordulót a kölykeimnek :-) Azért egy kávézó csak nem olyan rossz... vagy de? Nálunk nyílt nap, szalagavató, fogadóóra, gólyabál, negyedéves értekezlet, így sorban, mind novemberben... Zajlik a life!

bölcsészlány 2008.11.12. 09:03:45

Szia Hedör!
Na, azt azért reméltem, hogy Te megemlítetted a kölköknek, hogy napot! Nagyon jól néz ki a sok pipacs az emberkék kabátján. Meséld el nekik azt is, hogy ez így van itt, Londonban.

Na, megyek szart merni. Hatig...

Cicerina 2008.11.12. 23:51:59

congratulation a vadi új munkátokhoz!!!!!!!!!
Nagyon nagyon ügyik vagytok!!!!!
Mi lesz ha dolgozni kell szilveszterkor is? Ha kell beszállok pultosnak mellétek :)

Mrs. H. 2008.11.16. 19:40:00

Drágáim,

gratulálok a munkához, kitartás Nektek! Ügyesek legyetek és erősek! Hiányoztok..
Most olvastam csak a szülinapi köszöntőt, nagyon köszönöm Nektek!!

Millió csókok
J
süti beállítások módosítása