HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Londonba beköszöntött a tél

2008.11.23. 00:08 :: bölcsészlány

Ma feljöttünk a tube-ból, és megcsapott a tél illata. Iszonytosan hideg van, nem tudom, Ti hogy vagytok vele odahaza, és itt-ott a nagyvilág számtalan pontján... Van sapkám, kettő is, használatba is vettem a feketét, de be kell vetnem a kesztyűt is, mert elfagynak a végtagjaim. Alig várom a karácsonyt, mert hiányzik a valódi télikabátom, ami otthon porosodik,és itt eszik a fene, hogy miért nincs rajtam. Az emberek nagy része hajlandó már pulcsit felvenni, ugyanis eddig sokan még topánban, rövidnadrágban, papucsban nyomultak, de elképzelhető, hogy rájönnek így november végén, hogy talán fel kellene öltözni. Én öt hete (mert azóta élek Londonban...) gyakorlatilag le sem veszem a kabátkámat, ami tavaly otthon éppen elegendő volt, de itt kevésnek bizonyul. Azt el sem tudom képzelni, hogy a pakik meg a bangik plusz a különböző afrikai országok ideszakadt lakosai hogyan bírják elviselni ezt a sarkvidéki levegőt. Szerintem tegnap megint havas vagy jegeseső esett, bár akkor éppen a konyhában tartózkodtam már, de elég furcsa hangok jöttek be a kertből.

Jut is eszembe; Van két mókusunk, meg néhány macska is flangál néha a kertben, plusz egy szarka is szokott garázdálkodni néha napján mifelénk.

Kommenteljetek, csapjunk egy "éppen mennyire fázunk" kommentdömpinget!

És most jól nyugovóra térek, mert egész héten dolgoztunk, ami kissé kimerítő volt. Kezdjük megszokni a főnökünk stílusát, aki szicíliai, és ma megengedte, hogy megfőzzem életem első kávéját; remekbeszabott napunk volt ismét. A poénokat sajnos nem tudom így, ebben a formában megosztani, de majd ha hazamentünk, élőben előadom egy részét. Elöljáróban annyit, hogy elég jól szoktam szórakozni Angelon, aki szerintem nem szocializálódott rendesen.

7 komment

Címkék: work vedör

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr71783551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.11.23. 11:48:36

Itt a bangla környéken, ahol lakom a helyiek még mindig papucsban és meztelen lábfejjel nyomják. Nagyon kemények...
Chuck Norris elszégyellné magát.

Hajnalka.drága 2008.11.23. 18:33:25

Itt is fázni. Hideg is van + szél. Persze okoska Hajnalkának ilyenkor jut eszébe, hogy le kellene mosni a járgányt... Asszem, most már felengedtek az ujjaim.

:zsu: 2008.11.23. 19:24:20

tegnap kesztyűben meg sapkában nyomtam, persze plussz pulcsival a kabát alatt, és az Oxford Streeten a kiscsajok mindeközben balerinacipőben mezítláb mászkáltak.
de ma is simán láttam a Primrose Hillen vékony gyapjúpulcsis srácokat. ezek nem érzik?? :))

Manzó Öcsök 2008.11.24. 08:20:03

Otthon is, melóba menet is hideg, és szél. Van, hogy a melóba is, mert egy-két okos nyitott ablaknál akar ücsörögni, miközben az ajtó is nyitva, és huzat van... De azért szívet melengető dolgok is történtek: tegnap este 7.57-től keresztanya vagyok!!!!!! (bár tudom, hivatalosan majd csak a keresztelő után, de ez így jól hangzik!)

bölcsészlány 2008.11.24. 11:06:31

GRATULÁLOK A KIS JÖVEVÉNYHEZ!!!!Minden információt kérek /privátban!

Tegnap esett a hó, eső, hó, eső... Aztán kisütött a nap, éjszaka tiszta volt az ég, ki is akartam menni reggel kocogni, erre ma reggel megint esik. Még jó, hogy szabadnapom van. Figyeljétek meg, hogy holnap megint sunshine lesz, én meg nyitok a shopban... Áááááááá

bölcsészlány 2008.11.25. 18:23:40

Hedör, most majdnem moderáltalak... Minek kell ilyennel szennyezni a blogomat?

:-)
süti beállítások módosítása