HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Last day

2008.12.17. 08:58 :: bölcsészlány

Elérkezett a pillanat, melyre mindannyian vártunk: ez az utolsó napunk a shop-ban, mert fel kellett mondanunk, hiszen nem engedtek el minket holiday-re. Poppytól megkaptam az engedélyt, hogy betekintést engedjek dolgos hétköznapjainkba.


1. Ha Te nyitsz (ahogy egész héten Poppy): 7kor nyitunk, de a srácok 6ra mennek. Mi nem, mi "csak" 7re. Bemész. Ha Tadas van, akkor egy kicsit jobb, mert egész reggel megy a csesztetés, ha nem ő van, akkor csendben túlélsz. Hegesztesz egy kávét. A falon a következő mondat: This week coffee is Columbia. 5hete dolgozunk ott, azóta ez van a falon... Kb f8-8tól elkezdenek szállingózni a dear customerek. Van Grande, vagy tall forró ital (latte, tea, cappuccino, mocha, macchiato, hot chocolate, chai latte). Van reggeli, ami porridge maple sziruppal, banánnal, apple and sultana-val, avagy anélkül. Van sok muffin (bacon, eggs, mushroom, sausage, full english breakfast), ezt megsütjük, ha akarják. Általában akarják. Kb 10ig vannak reggeliző emberkék, utána holtidő, amikor meg vágod a kenyeret, meg feltöltöd a polcokat, meg ilyenek. Ja, és van baguette, amit a kiskonyhában készít a Columbian colonie, és ha mákod van, akkor bemehetsz segíteni.
2. Ha Te zársz (ahogy egész héten jómagam): 5.30ig vagyunk nyitva, 6ig szól hivatalosan a munkaidő. Namármost. 7főn ugye 7.11kor jöttünk el, tegnap 6.40kor. Ha így folytatjuk ma végzek időben. Kb f12 és f3 között van őrültekháza, amikor a sok paraszt eszik. Van forró leves, ami megégeti a kezedet, van forró pite, van toast, amit ott, helyben csinálunk meg nekik, van baguette, van joghurt, van csoki, süti, italok, stb. Van kassza, ami till. Azt utálom, de nagyon. Az a privilégium, ha nem kapsz kasszát, mert akkor nem tudod elcseszni a számolást, nem kell mosolyogni, és nem kell sokáig összpontosítani egy dologra. Én két napja merem a levest meg sütöm a toast-ot Angeloval a kassza mögött, tehát nekem eddig jó volt. Majd ma... Miután lemegy a rush, szépen elkezded a takarítást. Ilyenkor van az, hogy Angyel sportot űz abból, hogy csesztessen. Ezzel csak az a baj, hogy engem iszonyatosan idegesít, így beszólok. Tegnap mondtam neki, hogy ne igyon több kávét, mert az nem jó sem a szívének, sem a testének, de ami a lényeg; nem jó nekem. Szóval az Isten barmával megy a beszólogatás, rendesen. Ma is tervezek még egy két mondatot.

Tehát ez volt eddig. A nap végére általában annyira elfáradok, hogy elkúszom az ágyig, és szeva. Ha Te nyitsz szar, mert fel kell kelni, ha Te zársz szar, mert kifáradsz, de piszkosul. Sehogyse jó. De ma hajnalban, amikor én csak pislogtam Poppyra az ágyamból, amikor Ő ment, bevallotta, hogy neki bizony hiányozni fog. Vagyis csak az emberek. És, ha őszinte akarok lenni, akkor be kell, hogy valljam, hogy ha nem is hiányozni fog, de megszoktam néhány arcot, megszoktam a munkát, és a főnököt. Lehet, hogy tényleg jó lenne visszakuncsorogni magunkat januártól, különben éhenhalunk?...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr42827541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása