HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Ez az első bejegyzés, ezt még ömlesztve kapjátok

2008.09.19. 20:54 :: bölcsészlány

2008. szeptember 7. 12.33 perckor megvásároltam Magyarországon, Budapesten, Újpalotán az Ázsia Centerben a Chaoping “márkájú” piros alapon fekete kockás BŐRÖNDÖMET.

Jelentem: Atombüdös J

A Foglalás:16.36. Hivatalosan is megkezdődik a London Projekt, legalábbis megpróbáljuk lefoglalni a repjegyet. Jelen pillanatban harmadik pajtásunk bepánikolt a szállás miatt, de mi törhetetlenül kiállunk azon idea mellett, hogy októbertől boldog elégedettségben fogjuk napjainkat eltölteni LONDONBAN!!!

17.34. Harmadik emberünk offolt pár perccel ezelőtt, így ketten maradtunk. 

18.04.Kedvenc Barátnőm jelen pillanatban két darab kabátot pakolt magára, és közölte, hogy márpedig Ő így száll fel a repülőgépre, hogy ne legyen túlsúlyos a poggyász. Szenzációs a magyarok találékonysága.

Megtudtuk, hogy a repülő fedélzetére nem vihetünk fel holttestet, de egy pár mankót igen, illetve ugrórudat csak abban az esetben helyezhetünk el a feladott csomagban, ha a helyfoglalásnál bejelentjük.

London előkészületek – körbe körbe…

- Összeszedtem magam, és 150%on pörgök. Ma már elintéztem a bankokat (dombornyomásos kártya a K&H-tól – ahol a lánnyal Londonról beszélgettem, nem mellékesen; illetve deviza alapú számla a CIBnél, ahol szintén kellett kártyát igényelnem, mert eddig csak számlám volt). Üdítő új információ, hogy ha kártyával vásárolsz kint, akkor azért nem vonnak le költséget, csak, ha felveszel a kártyáról vagy átutalsz. Nekem nem nagyon lesz mit átutalni, így ezért nem aggódom.

 – voltatok már úgy az életetekben, hogy sétálgattok valahol, ahol nagyon sok időt töltöttetek el, és nagyon szerettétek, vissza is sírjátok azokat az éveket, de egyszerűen már nem érzitek magatokat OTTHON, mert életetek túlhaladt egy ponton? Nos, én ma pontosan így éreztem magam. Nagyon szerettem Piliscsabát, de már nem érzem magam itthon. Azért jó öreg Ötvös Tanár Úr közölte, hogy nem érti, hogyan követhettek el olyan hibát, hogy nekem diplomát adtak a kezembe. Esküszöm hiányozni fog az oltogatás.

Egyébként elintéztem ezt is- elméletileg 2hét és küldik a diplomát, nagyon jól esne, ha már a kezemben lenne mielőtt ellépek, mert megnyugodna a kicsi szívem, mindesetre kértem igazolást, így baj nem lehet.

- A napot az OEPben kezdtem, ami nagyon vicces volt. /Ha valaki kimondja azt, hogy EU-s EÜ kártya háromszor egymás után három pohár bor után, azt meghívom egy negyedikre/. Bementem a nagy épületbe, ami a NYUFI mellett van, onnan átküldtek az ORFK/BRFK/PMRFK mögé, majd onnan át a sárga épületbe, de azt a mozaikszót már nem voltam képes megjegyezni. Itt ismét megbukott a “mosolyogjunk mindenkire, mert az jó lesz nekik” elméletem, mert a nő rám sem nézett. Amikor elővettem a táskámból az előre gondosan kinyomtatott nyomtatványt, amit még ki is töltöttem foghegyről odavetette, hogy “Nem kell”, gondoltam magamban jól van, nem erőltetek semmit. Kb kettő perc alatt kinyomtatta a kártyát, majd a kezembe nyomott egy magyarázó füzecskét és ezzel utamra bocsájtott. Üde színfolt lehet az asszonyság családja életében. Egyenlőre ennyi. A mai estét és a holnapi napot kedves barátnőm, reménybeli lakótársam és esküvői tanúm társaságában fogom eltölteni a “Job/Flat Chasing Project” keretében. Veszek asszem egy üveg bort, hogy mindkettőnknek jó legyen…

Más. Mindenki felejtse el, hogy “Viki elmegy hüpp-hüpp, el kell búcsúztatni”, mert nem kell. Egyrészről, mert visszatérek, másrészről meg nem kísértjük a sorsot. Lehet velem reggelizni, ebédelni, vacsorázni meg iszogatni is, de MEGTILTOM, hogy búcsúztassatok Kedves Barátaim, mert belegondolni sem merek, hogy mennyire fogtok hiányozni. De mivel ismertek, tudjátok, hogy jó lesz nekem és egy év múlva még tündöklőbb személyiségű lánykát kaptok vissza.

3 komment

Címkék: preparing

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr3672049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsészlány 2008.09.19. 20:56:15

Ennek nagyon nem így kellene kinéznie...Bocs, majd megtanulom kezelni egyszercsak.

Miss Poppy 2008.09.19. 21:58:41

Én pedig bokros teendőim miatt sajnos majd csak később kapcsolódok be...na de akkor..!:)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.26. 21:08:44

Orulok a blogodnak. Sok sikert!
Ilyen hozzaallassal szerintem erdemes :)
süti beállítások módosítása