HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Free Circus - Everyday Amazing Tasty.

2008.11.03. 20:59 :: bölcsészlány

Take Two: Állásinterjú, egy otthon (még) nem ismert gyorsétteremláncnál. Gyerekek, készüljetek fel, mert nagyon vicces lesz, de nem vagyok benne biztos, hogy át tudom adni rendesen. De kezdődjön maga a történet.

Reggel 6.55. Megcsörren az óra, elhuzom a függönyömet, kitekintek az ablakon, és mit látnak szemeim? Be van borulva. Hahhh, ez már azonban nem is meglepetés, hanem elvárás.

7.15. perc, kikönyörgöm magam az ágyból. Ez azért nem olyan egyszerű, mert az ajtókon túl általában nagyon hideg van.

7.25. Kikönyörgöm Poppyt az ágyból. Neki még rosszabb, mert nagyon nem bírja a hideget.

Felöltözünk (közben 30y, nagyon nagy szenvedés, hogy melyik nadrág, ing, pulover, fülbevaló). A kötelező cuccok összekészítése. Kávé. Az kell. 8kor elindulunk.

Nem jön a busz. A 275ös. De most komolyan nem. 25percet várunk rá. Utána meg dugó. Nekem agyam elszáll, elérünk az undergroundig. Sok az ember, de még van esélyünk. Ekkor közli egy szimpatikus hang, hogy az Oxford Circus-nal nem áll meg a szerelveny. Nekem elszáll másodszor az agyam, mert az lett volna az uticél. Rohanás át a Regent Street-en. Megérkezünk, 25 perc késés.

Application Form: Négy oldalas, eladod magad (reliable, friendly, always smiling...), majd bejön a HR-es csaj, aki nagyon kedves (munkahelyi ártalom). Játszunk. Poppyval még mosolygunk. Kb 20 ember egy teremben, feláll egyenként, bemutatkozik és elmond magáról három dolgot. Uhhhh. Még mindig mosolygunk. A következő feladat: csoportokat kell alkotni és eljátszani egy szituaciót. Santiago, aki Kolumbiából jött, kitalálta a fent olvasható szlogent, persze ebben nekem is nagy szerepem volt (...). Szituáció lejátszása. Nálam még mosoly, Poppy már nem.

Folytatódik az emberkínzás. Második körös intejús a móka, még visszahívhatnak. Mellettem egy nő ült, és mint egy mantrat ismételgette, hogy Yeah... Akkor már én is csak kínomban mosolyogtam - össze mindenkivel. Mert volt ott mindenféle; India, Ivory Coast, Marokko, Sri Lanka, Szibéria, Spanyolország, és három magyar. Mert rajtunk kívül még egy fickó. Remek.

És most várom, hogy visszahívjanak. A második körben kettő órát már pult mögött kell állni, hogy megnézzék, hogy alkalmas vagy-e erre, vagy sem.

Hová fajul a világ?...

De tudok angolul, vagy legalábbis mindent értettem, beszéltem is, és nagyon jól éreztem magam. Bár aminkor Poppy odafordult, és csak annyit mondott, hogy "Vagy kimenekítesz innen, vagy meg fogok ölni egy embert", akkor kicsit azért aggódtam. Túléltük...

4 komment

Címkék: interview

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr57748188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnalka.drága 2008.11.04. 12:17:56

szóval mégsem barmaid... hmmm...

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.11.04. 12:48:06

Ti túléltétek, de Poppy végül megölt valakit vagy sem?

LaFére grófnő 2008.11.04. 18:58:03

Ez nekem valahogy kommgyakra és a jóemlékű 2 napos pedagósiásos gyakorlatra hajaz, na meg egy jó kis angol komédiára... Ha már ott vagytok, elcsíphetnétek legalább Kenneth Branagh-t :) Itt meló ezerrel, szakdolgozás, szal jelenleg hajtogatom a fejem az asztalba, hogy ÉNIS VILÁGOT AKAROK LÁTNIIIII ;) Kisasszonyom ne csüggedj, csak előre!!!

bölcsészlány 2008.11.05. 11:05:16

1.Lehetne barmaid, nagyon örülnék annak is. Már lassan tényleg örülnék bárminek.
2.Túlélte mindenki, bár őszintén csodálkozom ezen, mert tényleg maga volt a pokol olykor. És persze nem jött a telefon.
3.A kommgyak meg a pedgyak ehhez képest szar se, mert itt még rátesz a multikulti feeling, meg a sok nagyon furcsa arc. Mi végig mosolyogtunk, de néhol már kínunkban.
Láss világot. Megéri. Egy vagon tapasztalat...
süti beállítások módosítása