HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Kipécézős dolog

2008.11.25. 19:44 :: bölcsészlány

Nagyon restellem, de nem fogalakoztam Nórám kipécézős-blogos mókájával eddig, de most szakítok rá időt, és a magam részéről megcsinálom, amit kell. Bár a lényegét nem értem, de van egy olyan sejtésem, hogy csak Ő olvas engem, vagyis minket, tehát minden tiszteletem az ÖVÉ.

Tehát:1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett. Nóri kipécézett engem - www.wienerwalzer.blogspot.com. Olvassátok a lányt, mert nagyon jó. Ő Bécsben nyomul éppen... Behálózzuk az egész világot:-)
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi. Ebben az esetben én 3,5 dolgot fogok megosztani magamról, mert jelen blogot ketten bitoroljuk.
a. Végtelenül idealista lélek vagyok, aki hisz a jelekben, meg a csodákban, és mindenre megpróbál valami választ találni. Szerintem akkor is mindennek meg van az oka, annak is, hogy én most Londonban élek. Azt hiszem, hogy lassan már kezdem is belátni, hogy melyek ezek.
b. Sok embert szeretek, sokak fontosak nekem, és ők most nagyon hiányoznak, de tudom, hogy bíznak bennem, és ez rengeteg erőt ad nekem, olyankor, amikor éppen nem olyan jó. Ezt az utazást egy hihetetlen kalandnak élem meg, ahol megismerem önmagam, levetem az esetleges terheket, megtanulok angolul is kicsit, és végre rájövök, hogy mit akarok az életben. Az egyik része már tiszta, tudom, hogy ki lesz majd ott, csak az nem, hogy mit fogok csinálni.
c.
Ide meg nem tudok kitalálni mást, csak amit már egyszer leírtam; szeretek enni, inni, aludni, utazni, rácsodálkozni... egyszóval élni. Londonban, Budapesten, vagy akár Zimbabwéban (legutóbb valahol arra akadt állás), csak az a lényeg, hogy mindig történjen valami, mert az állóvíz megőrjít. Lüktessen, és áramoljon. Ez a lényeg.
d. Poppyval már több, mint 11 éve ismerjük egymást. Szeretem, és tisztelem, mert jó ember és jó barát, mert végtelenül őszinte, és ő lesz az esküvői tanum, persze...( a következőkben majd ő ír rólam remélhetőleg valami okosat:-))
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
a. Egy Leányzó blogja, akivel már sokat leveleztem, de még nem találkoztam. Remélem ennek is eljön majd az ideje. http://kellakaland.blog.hu/
b. Néhol gusztustalan, néhol túlzásnak ítélem, de mindenképpen kis magyar valóság. Hajrá Irodai Patkányok! http://officespace.blog.hu/
c. Ismét egy blog, Jocótól, aki lelkes kommentelőnk! Ki nem hagynálak a felsorolásból! http://thisislondon.blog.hu/ Apropo, hogyan csináltad azt a hátteret a blogodon?...
d. Kedves Ismerősöm nagyon jó kis cikkeket tölt fel a következő blogra: Hajrá! http://mindennapibetevo.freeblog.hu/
e. Egy kis muzsika Carlitostol: http://www.longplay.hu/blog/
f. Még egy kis UK http://brighton.blog.hu/
g. Ezt meghagyom Poppynak, mert nincs jobb ötletem!
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve. Ezt viszont nem ígérem meg, mert meguntam a szórakozást. :-)

 

6 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr96788396

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ray ban sale 2018.06.05. 05:14:57

Naponta felnyalni a nemzeti együttműködés rendszerének összehugyozott padlóját - hacsaknem

Trackback: ray ban sale australia 2018.06.04. 23:24:08

Jobbik valóság-show: jogellenes, drága, de ők legalább élvezik - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:zsu: 2008.11.25. 22:10:06

köszi, drága vagy! leányzó is akar veled találkozni! :))

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.11.26. 00:32:28

Én pedig csak kommentelek, kommentelek, kommentelek - mondhatni lelkesen.
Amúgy köszi :) Jól esett!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.11.26. 00:42:37

Jaaa igen, nem válaszoltam. A fenti kép egy animált gif, amit úgy illesztettem be, mint akármilyen más képet.

Az animációt pedig én csináltam egy Gimp nevű ingyen letölthető programmal. Kb. olyasmi, mint a Photoshop csak sokkal butább és egyszerűbb - ám az olyan amatőröknek, mint én is vagyok tökéletesen megfelel.
A fotóimat kiválogattam, méretre vágtam és animált giffé varázsoltam őket a Gimp segítségével. Ennyi.

12fa 2008.11.26. 19:15:57

azért ezt most vitassuk már meg...
nem tartom magam netfüggőnek, de azért online gyerek vagyok na. az izgalmas az, hogy a legtöbb ismerősöm nem bloggol...nem beszólni, vannak barátaim, de komoly gondot okozna, hogy találjak 7et, aki bloggol, vagy egyáltalán linkelhető.

egy régi barátom bloggol, egy ilyen blogközösség tagja, onnan ismerte meg mostani barátnőjét is, sőt egy másik ismerősöm onnan házasodott (kicsit kezd társkeresősnek tűnni), de a lényeg hogy enélkül a 4 ember nélkül neccesen lenne meg a hét.

namost ez engem jellemez csak (aki szerény bevallásom szerint azért kb képben van pedig), vagy az egész társadalmunk ennyire (???) el van maradva (???) mondjuk inkább, hogy különbözik a kipécézős játék kitalálójának hazájától (gondolom Nyugat...)?

vagy ti, akik bloggoltok mert az jó, ti ismertek ennyi bloggert, pláne annyit hogy még válogatni is lehessen köztük? ez ilyen belterjes társadalom, mint a kutyasétáltatósoké?

Nóri pajtás 2008.11.26. 20:04:59

Itt a bécsi!!!
Először is köszi a reklámot!:))))
Másodszor köszi a játékot!
Csodák vannak, csak hinni kell bennük.
Hiányzol és bízom benned!!!
Zimbabwéba azért kérlek ne menj, ott biztos nincs forralt bor.
És akkor most maradt 3,5 dolog (minimum), Poppynak is!

bölcsészlány 2008.11.27. 00:01:36

James, kérlek. Nem olyan régen blog(g)olok, és nem is tenném, ha nem lenne jó okom rá, de valahogy elkapja néha az ember lányát az önkifejezés kényszere, főleg akkor, ha valami nagyszabású dolog történik vele, és szeretné, ha mindenki (vagy legalábbis azok, akiket érdekel) tudnának róla. Nem ismerek sok bloggert, főleg nem személyesen, de ennek valahol ez (is) a varázsa, és nekem is tartott legalább 15percig kiszemelni azokat, akiket kipécézek. Ha gondolod Te is írhatsz egy blogot, James Twelftrees szenvedései, vagy ilyesmi címmel, melyben sárba tiprod/magasba emeled a saját Ivy Teasdale-edet. Egy olvasód már lennék...:-)

Zsu: Csak lesz mostmár valahogy, ha ebben a városban tartózkodunk mindketten.:-)

Nóra: Zimbabweban forralt bor? Szerintem ott max tápiókagyökérpuding van, vagy ilyesmi. De szép charity dolog, és talán több értelme van, m a kvfőzésnek.

Jocó: Akár hiszed, akár nem, nem könnyű dolog saját képet beállítani háttérnek. Főleg nem egy olyan antitalentumnak, mint jómagam. Trájing...
süti beállítások módosítása