HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Hajnal

2008.12.16. 01:16 :: Miss Poppy

A minap munkába menet szóba elegyedtem egy francia fiatalemberrel (from Paris) a buszmegállóban a hajnali 5.55-ös buszra várakozva. Kiderüldt, hogy a srác ugyanabban az utcában lakik, mint én. Majd később az is kiderült, hogy ugyanabban az utcában dolgozik, mint én. Még soha nem láttam azelőtt, és azóta sem. Lehet, hogy ez így már nem jön át, de nekem konkrétan hihetetlen, ha arra gondolok, hogy egy majdnem tízmilliós városról beszélünk. Hát..már kezdem megszokni, hogy itt minden hétre kijut valami hasonló történet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr70825449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása