HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

My funny Valentine

2009.02.13. 14:45 :: bölcsészlány

Holnap Valentin-nap, ami totális lázban tartja az egész várost... Melissa, aki az új lány, fejébe vette, hogy szerez nekem holnapra egy partnert, mert milyen szomorú, hogy a szerelmesek ünnepén egyedül leszek. Számba vette, hogy ki jöhet szóba, a barátjának öt fivére van; nem emlékszem a nevekre, de valami ilyesmi lehetett, hogy: "There are Bobby, William, Stuart, Chris... Oh, no. Chris is in the prison for two years..."

Én csak álltam a kenyerek előtt, és néztem megértően, de ezen mondat hallatán kitört belőlem az őszinte kacagás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr48941105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása