HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Lássátok, bevallás jelleggel.

2009.02.15. 22:12 :: bölcsészlány

A képen látható süteményeket árulom nap nap után. Egyértelműen kimerítettem munkahely adta lehetőségeket, mondhatni; nincs már semmi kihívás abban, hogy ott vagyok, elkezdtem utálni is rendesen. Már nem kell annyit szenvedni, marad a heti 35óra, ami nem tűnik soknak, de akkor is fel kell kelni minden egyes nap, be kell menni, meg kell csinálni a szendvicseket, el kell adni a kenyereket, ki kell takarítani, és mindeközben meg csak ott motoszkál az ember agyában, hogy mégis mi a szentszart csinál itt egész álló nap, egész álló héten. Eljutottam oda, hogy számolom a napokat, amikor James megérkezik, hogy Ivy ajka végre mosolyra húzódjon kicsit, és megpihenhessen kedvenc komornyikja karjaiban. Azt hiszem lassan lépni kellene innen (is), mert megbolondulok, annak viszont nincs értelme. Kezdek nézelődni a nagyvilágba; mindig is érdekeltek a harmadik világ problémái... :-)

A képen látható cake-ek; az, aminek a tetején fehér izé van (kókusz) az a cheesecake. Köze nincs a sajthoz, és ehetetlen. Mellette a Tottenham cake, ami citromos, és szintén szar, alatta a carrotcake (finom), cranberry muffin (nem meoztam), coconat macaroon (elképzelni sem tudom, hogy milyen lehet, de nem is akarom), mellette nem tudom, hogy mi lehet, mi nem gyátjuk. A kép szélén még látható a bread pudding, ami fahájas-gyömbéres, azt szeretem, bár annak sincs köze sem a kenyérhez, sem a pudinghoz. Ezt a kínálatot szorozzátok fel még 5el, és meg is van, hogy mit csinálok egész nap, azokat árulom...Lovelyjobly....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr93945418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manzó Öcsök 2009.02.16. 15:36:04

Pedig jól néznek ki a sütik... Bár amit a barátném mesélt az angolok főzési és étkezési szokásairól, nem csoda, ha van, amelyikbe bele sem mersz kóstolni.... És akkor most megint nézel valami mást...?

:zsu: 2009.02.16. 16:24:54

Ivykém, szedd össze magad! milyen pozitív tudtál lenni, amikor én szidtam a hotelemet. ezt a pozitívizmust kell visszaszedni! bár könnyen beszélek, 1,5 hét múlva munkanélküli leszek, de nem baj, legalább többet nem sz*pok 12 órát mindenféle söpredék embert kiszolgálva.
én nagy sütis lévén mindent megkóstolnék, és a coconut macaroon pedig biztos finom, ilyen kókuszos süti lesz az, én vettem csomagolva, és imádtam. a következő napodon próbáld ki! és talizzunk, ha ráértek!
süti beállítások módosítása