HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Valójában boldog vagyok / Felmondás, kapcsolatépítés...

2008.09.28. 14:53 :: bölcsészlány

Megtortent, felmondtam. Eleg nehezen vettem ra magam, mert lelkiismeretes munkavallalokent (remelem ezt valaki leforditja remenybeli angol munkaadoimnak) nem akartam senkit sem kellemetlen helyzetbe hozni, de meg kell, hogy mondjam nagyon jol fogadta a fonok. Oktober 3-an jovok utoljara dolgozni, utana 13nap relax, lelki felkeszules es angol nyelvtan. Meg baratokkal valo hosszu setak a hideg, koraoszi idoben.

Egesz nap blogokat olvasgatok (jelenleg nincs munka, csak azert – ezt ne forditsatok le a boss-nak), es raakadtam nehany erdekes es hasznos oldalra. Van egy olyan erzesem, hogy mindenki Londonba ment, megy vagy menni fog, mert ebben a temaban nagyon sok internetes naplot lehet talalni, melyek amellett, hogy hasznosak meg azt is elhitetik az emberrel, hogy neki is bejohet az elet. Nyilvan azok, akiknek nem jott be, nem fogjak kozhirre tenni...

A harmadik pajtasunk vegleg off-olt, bar nekem volt egy olyan erzesem az elejetol fogva, hogy komolytalan, es nem is szamitottam arra, hogy harmasban fogjuk atveszelni az elso heteket. Maradtunk ketten, de nincs is ezzel semmi baj.

Kaptam allasajanlatot – Barmaid, ha jol emlexem. Csak osszejon ez a rudon porges, bar nem valaszoltam neki, de azert ez viccesnek mondhato. Meg a vegen tenyleg ugy erkezem meg Londonba, hogy lesz lakas, munka, tamasz es egy park, ahol kocoghatok. Ennyire azert nem johet be az elet.

 

3 komment

Címkék: preparing

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr93685718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Poppy 2008.09.29. 23:29:09

Mondja má' meg nekem valaki, hogy hogy lehet ide írni!!!
Mármint új bejegyzést..Kedves Ms. Teesdale? Neked már egész szépen megy.

Hajnalka.drága 2008.10.02. 19:30:14

Jó lesz az a barmaid neked, nincs abból semmi, ha a magyar ember (történész) lánya Londonban kikupálja magát bizonyos hasznavehetőbb tárgyakból is...
Amúgy a barmaid az nem olyan mint a sellő?

bölcsészlány 2008.10.03. 17:59:47

Hajnalka Drága! Dejó, hogy megérkeztél, nagyon örülök Neked! Nem merek belegondolni, hogy mire gondolsz a "sellő", mint beosztás megnevezése esetében... Nekem valójában mindegy, hogy milyen munka csak ragadjon rám az inglis, meg emberek között legyek. Persze a rúdon pörgés csak legvégső esetben :)))
süti beállítások módosítása