HTML

...de kik azok a britek?

A 2007-es évben történt, talán tavasszal, amikor a szobám magányában megfogalmazódott bennem, hogy valójában mi az az egyetlen dolog, amit biztosan nem hagyhatok ki az életemből - külföldön szeretnék élni. Vigyázó szememet ekkor a legkézenfekvőbb városra vetettem, és kitaláltam, hogy mennyire jó lenne Londonba áttenni székhelyem. Ez a blog arról szól, hogy hogyan indulok neki legkedvencebb Barátnőmmel a nagyvilágnak október 16-án. (Ivy Teasdale)

Friss topikok

  • :zsu:: hát, Ivy, én még maradok kicsit a kalandomban...bár most legszívesebben én is otthon lennék, de ne... (2009.04.18. 23:18) Berekesztés.
  • Hajnalka.drága: :) Wellcome home Kisasszony! (2009.03.24. 14:46) Mission completed
  • bp @ LONDON: Menjünk inkább Amerikába mind :) (2009.03.09. 18:27) A változás szele, avagy a coming out-ok coming out-ja
  • 12fa: még 9 nap, és utána 9 napig tavasz lesz és délután:) (2009.02.26. 13:20) Spring
  • Nóri pajtás: Készülök már a nagy mozizásra!!! Még mennyit is kell addig aludni???:))) (2009.02.19. 23:02) Pozitív utópia

Egy átlagos délután

2008.12.02. 22:33 :: Miss Poppy

Ma a munkából hazafelé jövet tanúja voltam egy drogfutár rajtaütésének a metróban. Először csak a hatalmas tömegre lettem figyelmes, majd egy egész osztagnyi kutyás ROHAMrendőrre, akik ellepték az egész metrót. A legizgalmasabb részről természetesen pont lemaradtam, már csak arra lettem figyelmes, hogy nagyon-nagyon jutalmazzák az egyik rendőrkutyát, és egy srácot bilincsben vezetnek el. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy a srác arcán furcsa földöntúli mosoly ült az egész „process” alatt (meg gondolom még egy pár óráig, amíg a szer hatása kitart..)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dekikazokabritek.blog.hu/api/trackback/id/tr27800643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

king arthur 2008.12.03. 11:00:11

Igencsak kezdek aggódni értetek:)
Az utolsó 2 bejegyzés alapján több oldalról is komoly veszélyeknek vagytok kitéve.
De legalább jól sikerült a buli!
Ez az első kommentem, igyekszem behozni a lemaradást - és levelet is írok.

atiapu 2008.12.03. 18:31:19

csákó fiatalok!

egykezes írás, a másik altató programra van beállitva- jelenleg nem sok sikerrel.

bölcsészlány 2008.12.03. 21:44:18

Atis; hajrá! Egy kis srác már kezelve, egy nő nem lehet akadály:-)... Cipőd talán holnap. Megyek a Covent Gardenbe, kérlek. Megnézem.

King Arthur; Te a megalomániás kispajtás, vagy a kedvenc excsoptársam vagy?... Bocs, ebből annyira nem tudom.
Ne aggódj egyébként, akárki is vagy, nem kell aggódni, kezeljük a drogdílereket is meg a mutogatós bácsikat...

Miss Poppy 2008.12.03. 23:33:47

Kicsoda King Arthur...?

12fa 2008.12.03. 23:48:26

King Arthur is a legendary British leader who, according to medieval histories and romances, led the defence of Britain against the Saxon invaders in the early 6th century.

(forrás: en.wikipedia.org/wiki/King_Arthur)

mit nyertem?

bölcsészlány 2008.12.04. 18:42:49

Engem. Bocs. De forevör:-)

king arthur 2008.12.08. 14:41:32

Hát csak remélni tudom, hogy én vagyok a kedvenc:) Bár igencsak hízelgő a wikipedia meghatározása is.
Csak tudnám, hogy jöttél rá, kedves Ivy?

l.
süti beállítások módosítása